Gua Sha

Kuopio,

Helsinki,

Siilinjärvi,

Gua sha on yli tuhat vuotta vanha, perinteinen kiinalaisen lääketieteen hoitomuoto, jossa pyritään hoitamaan kireystiloja sekä lihaksissa että lihaskalvoissa, eli fascioissa. Lisäksi se parantaa hoidettavan alueen verenkiertoa ja aineenvaihduntaa. Gua sha on turvallinen ja tehokas hoitomuoto, joka sopii lähes kaikille.

Mitä on Gua sha?

Gua Sha hoito on manuaalinen kehon hoitojärjestelmä, jossa käytetään erityistä apuvälinettä, gua sha -kampaa. Kampaavilla liikkeillä aktivoidaan kehon järjestelmää, kuten muun muassa hermostoa, lihaksia, nestekiertoa ja iho- sekä lihaskalvoja.

Gua Shalla voidaan hoitaa niska-hartia -seudun jännityksiä, olkapäiden jäykkyyttä, selkäsärkyä sekä alaraajojen ongelmia, kuten esimerkiksi ischiasta ja polvikipuja. Myös esimerkiksi stressistä tai astmasta kärsivät voivat saada hoidosta huomattavaa helpotusta.

Gua sha hoito toimii erinomaisesti nopeassa paikallisessa kivussa sitä poistaen ja hoitaen. Hoidosta voi jäädä tyypillisesti voimakkaat jäljet, mutta hoitomuoto on silti turvallinen, tehokas ja suhteellisen kivuton. Mahdollisista ennakko-oletuksista huolimatta gua sha on myös erittäin rentouttava hoitomuoto!

Gua shan hyödyt

Gua sha sopii loistavasti niin paikallisten kiputilojen nopeaan hoitoon, mutta sitä käytetään paljon myös kroonisten sairauksien hoitoon. Gua sha helpottaa lihaksissa ja lihaskalvoissa olevia kireystiloja ja kipuja, vaikuttaa positiivisesti kehon liikeratoihin sekä parantaa verenkiertoa ja vähentää turvotusta. Lisäksi gua shalla voidaan lievittää tulehdustiloja, parantaa ihon kuntoa ja poistaa kuona-aineita kehosta tehokkaasti.

Kenelle Gua sha sopii?

Gua sha on turvallinen hoitomuoto, joka sopii lähes kaikille. Varmistathan hoidon sopivuuden kuitenkin aikaa varatessasi ammattilaisiltamme!

Gua Sha -palvelua tarjoavat toimpisteet paikkakunnilla

Kuopio,